About Me

My photo
A little bit cute.. a little bit chubby.. a little bit pretty.. a little bit blur.. a little bit clumsy.. a little bit lazy.. a little bit emo.. a little bit childish.. a little bit princess.. yes.. that's me

Saturday, April 19, 2008

이상하다..

시험기간인데... 내가 왜이러지...
오늘 확학시험 때문에 기분이 나빠졌다..
시험뿐인데.. 다들 왜 이러지?
내가 언제 니들처럼 됐지?
이상해.. 예날의 난 그렇지 않잖아..
><

갑자기 집 생각 난다..
나.. 엄마랑 아빠의 얼굴을 보고 싶다..
엄마 만드는 음식을 먹고 싶다..
오빠들이랑 같이 놀고 싶다...
헨리랑.. 예기하고 싶다...

.....

정말 하고 싶단 말이야..

3 comments:

AemC said...

다들처럼 됐다니..어떻게 된 말이니??
정말 이상~~~해...

Jëff @苦瓜阿嘉@ said...

jia you...

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Labels