About Me

My photo
A little bit cute.. a little bit chubby.. a little bit pretty.. a little bit blur.. a little bit clumsy.. a little bit lazy.. a little bit emo.. a little bit childish.. a little bit princess.. yes.. that's me

Tuesday, January 8, 2008

新年咯...

家里要油漆,要大扫除,要买东西布置家里。。。 好忙叻………
我叻……
看连戏剧, 要玩game,哈哈。。 全部推给哥哥
其实我得空得很 =.=
有哥哥真好, 闷时有人陪我玩,
肚子饿了有人陪我吃宵夜,
家里网路不好,哥哥陪我出去玩
好幸福哦。
但,
为什么总重要欺负我
为什么总要骗我做东西
为什么说我大吃没人要
为什么总要说我是叉烧
我有话要说
他……有时很像一只恶魔
别给他骗了!!!


谁来约约我…… 我很闷

4 comments:

Jëff @苦瓜阿嘉@ said...

好吧﹗﹗我來約你啦。。。談天或是什麼都可以。。。

AemC said...

哈哈有事好忙还要瓜瓜叫..倒情愿自己可以很忙..去旅行走走不就得了吗??新年行大运哦^^

生番薯 said...

ur bro summore say wanna bring u out to pasar malam...still wan scold him meh...heart pain

Unknown said...

erm.. still ur bro lar.. u go bec very rare.. sure wan bully his little sister ma.. he do dat coz sayang lo.. u enjoy ur days in msia!!

(p/s: i dunno wat i saying got relation wif ur blog or not.. simply guessed..)

Labels